2008-04-02
 16:54:38

Det är mycket nu..!

Har vart mycket att göra och lite tid att skriva i bloggen, så ni för ursäkta bloggtorkan! ;)

Igår var jag i alla fall inne med mamma och son till MSE och med mamma in idag igen. Det gick bra i alla fall!

Har hunnit ut och köra lite med motorcykeln också, vilket såklart känns jätteskönt och roligt! Ser fram emot en sommar med mycket åkande. Har även lovat min dotter att vi ska ta svängar förbi Slagstaglass! ;)

Nu har jag gått och blivit sjuk, så får vara hemma och kurera mig! I helgen väntar några kalasfiranden och då måste man vara på topp!

Kram Annika

Ps. Kolla in min kompis Riita´s hemsida om hundarna! Raffa har nyss fått valpar, snart två veckor gamla och väldigt söta!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: