2008-12-24
 23:34:01

Smyginlägg

Hej! Var bara tvungen att logga in på fel blogg och skriva ett inlägg. Ett tackinlägg. Till Världens bästa mamma såhär på Julafton. Underbart att du är ledig för det första! Tack för all god mat, allt skratt (Fars-han & syst-er du vet) att du pillade mig i håret under Guldkompassen med mera, haha. Och en miljarders miljoner tack för alla otroligt fina julklappar. Hoppas du är nöjd också! Imorgon rostar vi bröd i våran fyrling ;)

Jag är så glad att jag har just Er som familj och att vi är så starka som vi faktiskt är. Ni är bäst! Även om jag inte skulle erkänna det. Men Ni rockar fett. Det gör ni.

Ska bli jättekul att åka till Västergötland samt att fira nyår med er :D inte detsamma utan er!

♥ jag har världens bästa mamma.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: