2008-12-15
 22:28:05

Stanna tiden...

Dagarna bara springer iväg.Dom säger att det gör det när man blir äldre...men jag är inte så gamal...eller iallafall känner jag mej inte det ! Eller så går tiden fort när man har roligt...men Hallå ! jag är ju på jobbet den mesta tiden och inte har man det så förbannat roligt att tiden skulle gå såååå fort !!!
Ja ja...det är väl bara att hänga på och hålla i sig så gott det går.

Med god hjälp av min gubbe så har vi nu städat ur mammas lägenhet. Det gick bättre än jag trodde men nu ser det ut som om det varit jordbävning hemma hos oss !!! Familjen ! Se hitåt ! Storröj önskas !!! ...Kanske kan önska mej det i julklapp ???...

Skrivit alla julkorten. 27 st... Borde nästan sponsras av posten eller ?

                                                          Ha det bra och stressa lagom !


sannaa
PUBLICERAT: 2008-12-15, 22:41:07 | URL: http://sannaaek.blogg.se/

Glöm storröj ;) och du klagar på att pappa inte kan kommentera? Vem var det som kommenterade med namnet sannaa o min bloggadress nyss? xD pucko mamma <3


sannaa
PUBLICERAT: 2008-12-16, 06:37:39 | URL: http://sannaaek.blogg.se/

Haha lilla, söta mamma ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: