2008-12-06
 19:46:07

Updates !

Igår ,fredag, gick det undan må jag säga... På morgonen, vid ca 07.30, kom min jobbarkompis,Inger, och hämtade mig, Roger och Amanda. Hon skjussade oss till skolan för Roger hade fikat på jobbet idag så vi hade två tårtor med oss. Är lärarna verkligen värda tårtor? Men iallafall... lämnade av dem där och for in till stan på kurs i dokumentation. Mycket prat och lite verkstad...Slutade vid 11.20. Gick på stan och kolla i alla affärer jag missat att de bytt ställe eller att de kommit dit överhuvudtaget. Så ofta är jag på stan... Lunchade med Sanna på Waynes, lasagne...proppmätta! Mera shopping och kolla i affärer. Mötte upp Roger och Amanda på stan. Simon kom också. Gick runt lite till... Mötte Ante när han slutat skolan. Sanna,Simon och Ante gick hem till Simons och vi andra gick och tog en fika. Vid 16.00 gick vi till Oasen på Statt. Tog en After Work med bad. Tråkigt dock att bubbelpoolen va trasig... Relaxade och bada. Vid 18.00 gick vi till Simon och Sanna för att äta Tacos ! Hellyckad kväll!!! Spelade Wii och kollade på Idol. Fick skjuts hem av vår granne Micke när han kom från jobbet.
Säger bara det... BRA KÄMPAT ROBIN B. !!! Go Svenljunga !


sannaa
PUBLICERAT: 2008-12-06, 20:36:58 | URL: http://sannaaek.blogg.se/

Låter inte helt fel ;-)

ROBIN B <33333333



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: