2008-05-24
 22:55:26

En riktig fotbollshelg!

Har jobbat mycket i helgen. Men var i alla fall ute i fredags med några vänner & hade det trevligt :)

I helgen som gått hittils så har det blivit mycket fotboll! Roger´s lag hade match igår (fredag) vinst med 4-0, Andreas match med ett yngre lag (inte hans eget alltså) och vinst med 4-3, sen Sanna som spelade mot Katrineholms AIK även vinst där med 6-2. Och tillslut till min lilla plutt som har börjat spela fotboll! Min minsting, Amanda, spelade sin allra första match idag. Hela lagets första match! Hejja Ärla! Vinst med 8-4 och A fick göra mål! Synd att jag inte kunde vara där och se det för jag jobbade :/ men Simon tog många kort som jag får se! Du är så duktig, Mamma´s lilla fotbollstjej du med :) och det var extra bra då Triangeln redan spelat riktiga matcher förut!

Bra jobbat. Sanna´s lag hade tydligen mött en med en spelare på 59 igår. Vilket vi skojade om att jag kanske skulle tillbaka igen ;D måste ju vara i min bästa form nu!

Hoppas ni haft och får en fortsatt bra helg. Nu mera Pierelli påTV!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: