2008-09-05
 21:51:49

"Ledig" fredag...hm...

Klev ur en alldeles för skön säng i morse bara för att hinna med att åka till affären med min mamma. Övriga familjen var uppe och studdsade då också. Handlingen gick väl bra ...för affären iallafall... ja vad ska man säga när kassörskan efbjuder sig att stänga av kön efter mamma och mej bara för att vi har handlat så mycket och hon ville väl vara snäll så vi inte skulle få panik över packningen av varorna... ja mycke blev det men nu behöver man bara stödhandla lite framöver.
Väl hemma igen efter att jag hjälpt mamma med att packa upp och fixa å dona så var det bara att åka hem och packa upp alla mina varor. Blev precis färdig med varorna så att jag kunde gå och möta "Mandis" vid skolan när hon slutade. Tog en snabbfika innan jag började städa. Funderade på att jag verkligen inte gillar att : städa, stryka och laga mat !!! Varför jobbar jag i hemvården??? Men det känns skönt när det är färdigt...
Efter att ha ätit tacos, duschat och fixat "Mandis" satte jag för första gången och bara pustade. Kollade lite på tv. Ska snart känna om sängen är lika skön som den var när jag lämnade den.

                                                    Lev väl alla vänner och även dom jag inte känner...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: