2009-04-01
 21:43:13

Believe in yourself !



Tro på Dig själv ! Du kan !
Fråga min kompis, Jill. Hon har, vad vi inom Amway -verksamheten kallar, uppnåt den magiska siffran av 21%. Denna siffra har större respekt med sig än 13. (typ 13 rätt på tipset = engångsföreteelse!) Denna siffra kan ge en återkommande "vinst" varje månad... Smaka på den ni ! Stort GRATTIS Jill till denna nivå! Gissa om hon kommer att ha mig som en igel efter sig hädanefter... Jag vill också! Nyfikna göre sig besvär att kontakta någon av oss ! : )

Annars har dagen rullat på som vanligt. Övertid på 1 tim i går kväll pga ett larm. Likaså idag fast nu blev det 30 min...
Är det dethär jag vill ? Definitivt INTE !!!


sannaa
PUBLICERAT: 2009-04-02, 09:45:17 | URL: http://sannaaek.blogg.se/

JAG TROR PÅ DIG/OSS OCKSÅ MAMMA ! För klarar dom andra det så kan vi - vi klarar allt bara vi vill och hur gärna vill vi inte ?!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: