2009-04-18
 21:04:35

Veckan som varit...

Onsdagen flöt på i snorandets, nysandets och hostandets tecken. Blev inte mindre segt att ha p-möte på jobbet. Ser inte ljust ut i kommunen för som vanligt aggerar de huvudlöst... suck... att de aldrig lär sig!!!
Efter jobbet tog vi oss dock in till stan för att införskaffa födelsedagspresent till lördagens kalas som Amanda ska på. Fick då med oss Sanna hem för hon var också förkyld. Gubben hade varit hemma idag efter att ha varit på vårdcentralen i går och fått en hästdos med Kåvepenin och cortisonnässpray.
Gubben och Sanna hemma på torsdagen. Jag hade det ganska lugnt på jobbet. Var med en vårdtagare till Syncentralen bla. På kvällen var jag och Sanna in till Lisa,grannen, för att höra när Jill presenterade Amways affärsplan. Bra jobbat Jill och Lisa !!!
Fredagen segade gubben sig till jobbet lite pga. nedläggningar och dyl. inom skolan. Sanna var hemma även idag. Själv fixade jag med larm mm på jobbet. Tar tid märkte jag...
Simon kom ut på em.  Vi fixade mat och sedan bar det iväg, i sällskap med grannarna, till Jill´s 21%-fest. RIKTIGT LYCKAT!!! Sanna och Simon var barnvakter åt Sebastian och övrigt "småfolk" De fixade det galant!
Lördagen gick alldeles för fort. Städade upp här hemma lite och for sedan ner till Åsborgen för att kolla på Antes match. De vann med 6-1 ! Bra jobbat killar !
Slängde i oss lite lättlunch för kl: 14.00 kom Jill och två av mina arbetskamrater. Det var naturligtvis dags igen för affärsvisning. Lyckat om man så får säga och all heder till Jill igen! Vilken taiming! Helt rätt och plättlätt!!!!
Sedan kom den positiva responsen i parti och minut ! Va skönt sådant känns!!!

Sanna och Simon åkte in till stan för att fira Simons kusins 20-årsdag och Amanda fick gå på 9-års kalas i skolan och själv gick jag i lyckorus...ja ja jag fick till en hemmagjord pizzapaj men det var inte mer...
Fortsättning lär följa !!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: