2009-08-05
 21:38:21

En onsdag...

Väcktes vid ca.00.12 av att telefonen ringde. Fummlade yrvaket efter den. Det var Nattpatrullen som fått larm från svärmor som hade svårt att andas. Gubben hoppade i kläderna, mer eller mindre..., och for ner till henne. Han följde med i ambulansen in till MSE. Själv kunde jag inte somna innan vid ca 02.00... Glömde nämna att Amanda kommit ner innan vi somnat också... NÄSBLOD !
När klockskrället ringde vi 06.00 fatta jag ingenting...
Men men, livet är hårt mot de hårda, så det var bara att pallra sig upp och iväg... längtar efter "mitt-andra-jobb"...
Ja! Jill hjälpte mig och en jobbarkompis att visa affärsverksamheten för två killar på jobbet idag också... Bra jobbat!
När jag väl fick åka hemmåt igen hade gubben bjudit Roger,Jill och Sara att komma till oss på mat. Ja, Sara hade han hämtat på dagis innan... Mycket god mat och en skön stund på altanen, som dock är ostädad, med dessa goda vänner.
På kvällen bada jag och Amanda i poolen och pysslade lite. Richard och Jenny kom förbi på hojen och vi prata lite...

Svärmor är kvar på MSE. Trött...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: