2009-08-30
 20:25:30

Resume.

I torsdags var det fullt upp vill jag säga. Först jobbade jag 7-13 och fick i slutminutrarna order om att lägga in om en vikarie och det strulade naturligtvis med den beställningen. Som tur var kom Amanda och MÖTTE MIG vid jobbet istället för att jag mötte henne vid skolan. Vi cyklade gemensamt hem. Hemma fixade vi iordning för det skulle komma en tjej och kolla på ett par nattduksbord som vi hade till salu. Hon köpte dem + en tavla !!! Fikade hos grannarna och fixade iordning inför kvällens kräftskiva hos the Campbell clan. Var dock iväg på en produktvisning innan jag anslöt till kräftorna, det var ungefär vid den tiden som Andy gick i däck... ;)
Produktvisningen flöt på i de förvirrades tecken... ja jag pratade och Jill virrade...;) men det blev bra iallafall !

Fredagen flöt fram som om det vore helg redan. Hämta bilen och hälsade på Andy, som nu var vaken, och Sharon och tackade för en trevlig kväll till alla inblandade.På kvällen blev det ett besök på den lokala pizzerian med nr:13 och sedan drog vi ner på fotboll. Tyvärr kom det in regn. Drog hem och kurade. ärla hade vunnit med 4-1 mot Åker. Gubben mfl hade trav/bad kväll hos Robban senare.

Gick upp vid 8.30 för att fixa iordning oss och sedan dra mot TP. Sanna övningskörde både dit och hem! Sedan blev det bråttom ner till Åsborgen för det var Fotbollens Dag och både Amanda och Ante hade matcher.
På kvällen mumsade vi äppelpaj och somnade ovaggade!

Det är söndag idag men det känns som måndag bara för att jag jobbat idag. Gick bra trotts allt och efter jobbet firades Sara på sin 3-års dag. Väl hemma igen blev det " rastning-av -liten-skuttande-kanin". Hon är för kul i koppel ! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: