2009-12-18
 21:57:00

Ryggskott...

...kan ta knäcken på vem som helst tydligen! Ja fast nu kommer jag ur sängen ganska smärtfritt och jag har även jobbat. Har varit en sväng till till Robert som sa att han inte vill se mig på 20 år minst ! Han kan inte va klok på en fläck den mannen... Jag vill ju inte se/besöka honom heller men...20 år...

Var så pass i form iallafall så att jag kunde följa med på Julgröten /Gravölsgröten i Kjula på torsdagskvällen. Sista julfirandet med chefen då Eskilstuna kommun så smidigt bestämt att det ska försämras lite härstans och varstans i verksamheterna. "Sjunkande skepp" har aldrig stämmt bättre in på vart vuxenförvaltningen är på väg...suck!

Ute ligger snön meterhög (om ni frågar mig...) och termometern visar - 17,5 grader. Tur att man har en braskamin och en nygräddad skinka på bordet = varm och mätt!

Något som är mindre kul är att vi har TVÅ trasiga bilar lagom till jul... Caramba!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: