2009-02-05
 20:01:14

Ärtsoppetorsdag !



Får börja med att gratulera Barbie som fyller 50 år. Otroligt att den lever kvar ännu. Visserligen lekte inte min äldsta dotter så mycket med Barbie men hon hade några stycken...Yngsta dotter föredrar Bratz, vilka jag tycker ser hemska ut med sina förstora huvuden. Visserligen hade ju Barbie sin "getingmidja" men jag läste på en sida att de hade förstorat henne genom åren...lite iallafall.

Ska nu ta och bänka mig framför tv´n och titta på Sveriges värsta bilförare. Bävar då jag har en dotter som ska börja övningsköra... Vi ska på inskrivning den 17:e... Näää, SANNA fixar det ! Eller hur?

ps/ blev ej ärtsoppa utan spenatsoppa till lunch och potatis o korv till middag /ds



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: