2009-02-13
 19:29:36

Fredagen den 13:e...



Ja idag har det gått åt mycket kärlek och skratt...

Börjar med att jag hade kunnat betala för att få ligga kvar i sängen, hur seg som helst vill jag lova och det är inte likt mej!
På jobbet ska man ju då kolla av ditt och datt och det resulterar ju naturligtvis i en massa felsägningar som i sin tur resulterar i asgarv. Tur att jag har så goa arbetskamrater så att man kan bjuda på detta!!! Kul hade vi iallafall...

Slutade, tack och lov, redan 13.00. Mötte upp gubben på skolan och åkte och handlade. Hem och åt lite och sedan in till stan med saker till Sanna. Kom dock bara till en affär inte sååå långt från lägenheten för bilen startade inte !!! Inte ens ett litet klickande !!! Jaha, det var bara att ta den stoora IKEA-kassen, modell blå, och börja knalla då och hoppas på att Anna hade varmt kaffe på g. Tulpanerna jag köpt åt Anna, för att hon fyllde i går, slokade misstänksamt när jag väl kom in i värmen. Men tack och lov så rätade de upp sig när de kom i vatten. Ja, det va kallt att gå... Fikade och tinade upp. Pratade en massa om allt och alla och mumsade även gele och chokladhjärtan. Var riktigt kul !
Sedan kom Sanna hem och vi hjälpte henne med att byta sin pearsing. Hysteriska lilla unge...ha ha ha...
Sedan damp även Simon hem, han hade gått själv på stan en stund pga morgondagen...hm...
Anna fick mera choklad av Sanna och Simon. Fick smaka och det var riktigt mumsigt det också.

Sedan ringde gubben. Han och Kjelle var på g in för att försöka få igång bilen. Hämtade upp mig först. Slutade med att vi fick bogsera igång bilen och jag fick köra den hem för de skulle förbi garaget och hämta ett nytt batteri. Jag sätter dock en femma på att det är något elfel eller startmotorn.
Lagade kvällsrätten. Kjelle åt här också. Gick sedan in med urvuxna kläder till grannen som han ska ta med till sitt jobb. Hoppas att de kan komma till användning...

Ikväll blir det Lets Dance och tidig läggning. Jobbarhelg!!!  - 8 grade ute... burr !!!

Ps/ Det är 1 år sedan vi köpte SAABEN idag.../ds  Låt denna dag ta slut snart...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: