2009-02-22
 15:24:02

Lördag och ledig !

Sovmorgon...härligt ! Visserligen sov jag inte så länge men, just det där att inte behöva gå upp med en gång utan att man kan ligga och dra sig lite till och fundera... Härligt! Så när jag väl kom i ordning så åkte jag och Amanda in till stan för lite shopping och måsten. Träffa Sanna, köpte kläder till kvällens festligheter, fick tag i en ny baddräkt så att man kan fortsätta med vattengympan utan att riskera att tappa outfiten..., tog en "drop-in"-klippning och for sedan hemåt i den lånade, automatväxlade, Volvon. Väl hemma tog vi lite restmat och sedan skjutsade jag iväg gubben till Kjelle för han skulle fixa med maten där. Väl hemma igen fixade jag till mig och Amanda. Åkte sedan ner till Roger och Jill för lite samkväm. Amanda skulle vara på Disco-kalas mellan 17-19. Ante skulle sköta om hämtningen sedan. Vi andra drog ner till Kjelle och inmundigade god förrätt, varmrätt och efterrätt. Var en lyckad tillställning! Kom hem sent om sides med hjälp av en snäll granne. Tack Micke ! Och tack för att Amanda fick sova över hos Er...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: