2009-02-04
 19:55:06

Orolig Onsdag...


Bild från St.Eskils skola i Eskilstuna.
Foto Niklas Holm, tack och lov !...; )

Morgonen startade stilla då jag hade "sovmorgon" till 06.20. Började inte innan 08.00 idag pga en miss i schemat...
Jag och Inger ska sitta med larmen och så ska vi försöka få rätsida på alla nycklar som finns i skåpet ... Önska oss lycka till !
Hade knappt slagit mej ner för att inmundiga min lunch när vår lilla minireporter / fotograf smsar om en ev. skottlossning på St.Eskil. Hon tyckte att det var synd att hon inte fick åka dit och jag nästan skrek i luren att HÅLL DEJ DÄRIFRÅN!!!!
Ja nu fixade ju fotograferna det så att hon fick vara kvar på Kuriren och redigera semelbilder. Ha ha ha ...Hon som inte ens gillar semlor !!! Men som mamma ska jag nog skicka dit alla Eskilstunas semlor som TACK för att min lilla stumpa inte fick åka med på uppdraget... ; ) Ni som vill kan läsa mer om händelsen på St.Eskils på ekuriren.se.

Väl hemma efter jobbet fixade gubben spenatsoppa med ägghalvor så nu är vi starka som Karl-Alfred !
Tar det lugnt då jag har haft ont i huvudet hela dagen. Kollar tv och bloggar lite. Ska kolla in Arga snickaren snart.

Till sist, KRAM till alla elever, lärare och andra inblandade på St. Eskil med flera skolor !


I Z Z A H
PUBLICERAT: 2009-02-05, 18:36:34 | URL: http://izzah.blogg.se/

hej är du sugen på en ny design till bloggen ta dej då en titt på min blogg =)



ha en fortsatt trevlig kväll !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: