2009-01-21
 19:43:15

Allt blir inte som man vill...

Jodå, dagen förflöt bra på jobbet. Jag och Sussie hade världens röjj och ommöblering hos de vi var hos. Blev bra men kan bli bättre !
Efter jobbet ,slutade 13.00),hämtade jag bilen vid skolan och åkte hem. Sanna har varit hemma och sett efter sin sjuka lillasyster. TACK! Efter att de ätit for vi in mot stan. Köpte var sitt par "halv" UGG`S jag o Sanna på rea.
Fika gjorde vi oxå. Sedan skulle jag o Amanda gå till BR och Sanna till Kuriren. Det blev bara ett kort stopp på BR då Amanda fick en hostattack som hotade med att sluta i en kräkning. Åkte hemåt med en påse i knät utifallattom...
Vid 17.00 gick vi över tiill 13 och grattade "Adde" som fyller 17 år. Tack för gott fika !
Hemma igen fixade vi lite korv med bröd och kollade handboll. Amanda och Gubben hostar i kapp... vilken natt det kommer att bli!!!


sannaa
PUBLICERAT: 2009-01-22, 09:52:02 | URL: http://sannaaek.blogg.se/

Låter som en bra dag :)

Ja, jag har dock en "innestående" på Amanda att hon ska torka mina spyor nu, haha..

På BR också? Ewjue! Stackaren.. (expediten på BR alltså ;) heheh )



Äh vad mer ska man säga? Baracko BAMA =) haha



ps. sitter med mysiga hal uggs som är som tofflor <3 mm



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: