2009-01-23
 19:31:59

Full fart framåt...

Amanda var till skolan igår, hade gått bra. Hon följde till och med Wilma hem. Jag och gubben åkte in till stan för att närvara när Sanna piercade naveln !!! AJ ! Ja ja nu är det gjort, men undra vad hon ska tjata om nu då?... Efter det tog vi en korv på torget och sedan for vi ut till Willys för att handla. Ja man ska inte handla hungrig, där av korven på torget...
Väl hemma igen och Amanda hämtad så sjönk vi ner i soffan. Kollade Antikrundan och handboll. Adde och Snut-Robban kom in och gjorde oss sällskap. Trött...

Amanda hostade mycket i natt vilket resulterade i att jag var vaken mellan ca 02.30-04.00. Gav henne vatten och hostmedicin och torkade ur frysen lite, ja jag håller på att frosta av den , så när man ändå var vaken...
Hörde att jag fick sms på morgonen men orkade inte gå upp, hörde även när gubben och Amanda gick till skolan men nej, inte ens då gick jag upp. Väcktes av att det ringde vid 09.30 och sedan kom ett sms och sedan ringde gubben ifrån skolan, Amanda på g hem pga huvudvärk... jaha det var den lediga dagen... :(

Städade, tvättade och plockade ur diskmaskinen. När gubben kom hem for vi till V-ås och "flashade" ett x-box och kollade må motorcyklar på Fun Bike... Åh jag vill...ha en större mc...och att det ska va vår NU !

Ja ja... ska slänga in mig i duschen för i morgon bitti bär det av till STHLM och Mc-mässan. Ska få ha med mig Sannas kamera. Hoppas på fina bilder...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: