2009-01-08
 19:48:50

Kallt blir varmt...



Dagen börjar med att man ser att det står -17 grader på mätaren...brrrr...innetofflor på!!!..ja vi har kalla golv...
The young ones började skolan igen idag. Minsting MYCKET seg ! Fick skjuts till jobbet av en arbetskamrat idag och det va skönt.Dagen på jobbet gick utan några större missöden så då får man va nöjd ;) Hade följe med Amanda hem då jag slutade 13.00 idag (men jag kom inte därifrån innan 13.30...). Fixar och donar lite här hemma. Det ringde en intressent igen ang. annonsen jag har på blocket.se under div. möbler. Får se om han vill ha något...
Fixade Ärtsoppa och Pannkaka till middag. Var kontaktperson senare på kvällen. Köpte hem glass som vi moffade i oss utan att blinka... Nu blir det duschen sedan Antikrundan...ja ja "Mamma-program" jag vet... ;)
                                                               ram alla som förgyllt min dag!


ps/ +3 grader ute nu.../ds


sannaa
PUBLICERAT: 2009-01-08, 22:14:45 | URL: http://sannaaek.blogg.se/

Oj.. 20graders skillnad! Här i stan var det "bara" -8 imorse och det var KALLT.



Vafan?! Jag vill också ha glass.. KÖP MAMMA, KÖP!

Kommer hem till dig imorgon förresten :) kanske en tripp till expert i helgeno?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: