2009-01-29
 21:56:35

Torsdag 090129



Vitt på marken utanför mitt hus. Jag som nästan börjat få "vårvibbar" efter mc-mässan och en solglimt...
Mycke' på jobbet nu...ringa hit och dit...fixa det ena med det andra... Gubben hade förberett maten. Fixade den och var i kontakt med Katri, min gamla kompis från Västergötland. Skjutsade Ante och grannens grabb till fotbollsträningen. Var kontaktperson i ca 1,5 tim. Svängde förbi och sa Hej till Sanna i stan + att jag fick med mej en påse tvätt hem. ..och gubben som redan gnäller om att jag tvättar mest i hela socknen!!! ; )
Pratade med Malin i Rånnaväg, de var för ovanlighetens skull, på Lager 157 i Gällstad!!! Ja ja.. enligt henne var de där för att fika!!! Tror jag vad jag vill om...man kommer alltid ut med NÅGONTING!!!


sannaa
PUBLICERAT: 2009-01-30, 09:22:21 | URL: http://sannaaek.blogg.se/

i wannaaa shooop toooo........



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: