2009-01-03
 23:02:38

Uppdateringarnas uppdatering!

Hej igen ... och God fortsättning får man väl säga!
Bloggtorka ? Ja, pga att vi varit i en håla, ja faktiskt i en dal, där de stackars vågorna varken når data eller mobil. Meeen va tyst och lugnt det varit!!! Fast det klart, ställde man mobilen i hallfönstret och med rätt lutning och vridning så kunde man ta emot sms och till och med få iväg ett!!! Har alltså varit nere i mina hembygder och laddat batteriet... kunde stannat längre om nu inte min son, Andreas, skulle till att fylla 15 år i morgon. Måste ju hem och ha lite kalas.
Kan inte med ord beskriva hur roligt och avkopplande det är att vara nere i Grönahög. Kan det bero på bra boende, trevligt folk och inga måsten? Ja en sak är klar iallafall...det får inte dröja länge innan jag är neråt igen ! Saknar redan ledigheten, som dock inte är slut riktigt än...

Idag har vi ordnat inför födelsedagsfirandet. Hämtat smörgåstårtor och fixat paket. Många bilar i diket pga. snöfall och oplogade vägar. Var in och hälsade på svärmor som hamnat på MSE pga en hjärtinfarkt...
Kollar på nätet efter en tatuering... ska in och "gadda" mig i morgon. Ska be Sanna lägga upp bilder på det sedan...om jag vågade !!!

Tack än en gång ni underbara människor i Grönahög med omnejd som bidrog till ett helt suveränt Nyårsfirande 08-09!!!


angelica
PUBLICERAT: 2009-01-03, 23:34:55 | URL: http://etznerangelica.blogg.se/

Gratta Ante ifrån mig! :)


sannaa
PUBLICERAT: 2009-01-04, 00:42:26 | URL: http://sannaaek.blogg.se/

Det var perfekt i Grönahög :)

& imorgon kommer nog gå skitbra med allt från gaddning till födelsedag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: