2009-01-27
 21:29:56

Ups! Vad tiden går...


Jobbat kort dag idag. Hämta Mandis, som tog med en kompis hem,Nora. De fick skjuts av Noras mamma hit hem medans jag cyklade. Fikade,strök kläder,tvättade och Sanna hjälpte mig så att jag fick ner mina älskade USA-bilder på cd från hennes externa hårddisk. Åh, det har snart gått ett år...suck...
Fixade mat, skjutsa in Sanna till stan.Handlade hem lite till dem och sedan var vi på Open. Jätteduktig tjej som visade planen, Katja hette hon.
Hemma nu igen och ska gå till sängs för att orka möta ännu en dag i kommunens tjänst. MEN, det ska vi snart ändra på!!! ...   I have a dream... ;)


Jillsan
PUBLICERAT: 2009-01-27, 22:35:29 | URL: http://tillhem.blogg.se/

Hejsan. Tack för ni kom, det värmde i nervositeten.

Jag hjälper mer än gärna till och förverkligar dina drömmar och att du får sluta på ditt skruttschema och köra omkring på hala vägar och riskera livet.

Tänk vad vi kan få om några år!!! Tänk vad vi kan hjälpa barnen till deras drömmar!!!

I'm in!!!


sannaa
PUBLICERAT: 2009-01-27, 22:35:52 | URL: http://sannaaek.blogg.se/

VI ska ändra :)<333



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: