2009-07-25
 19:39:11

Back to were we belong...


När vi passerade på Erskin Bridge, på vår väg mot flygplatsen, såg vi denna stora brand.De hade även gått ut och varnat på radion att det brann häftigt och okontrollerat. Det visade sig att det var en däckskrotningsfirma som stod i brand och vi kunde även se lågorna som slog upp högt.


Så var vi då uppe i luften igen trotts en massa strul vi incheckningen...hm... Ryanair var namnet så räkna inte med något extra inte...Under oss syns Danmarks lång sandstränder. Inte långt kvar nu...

Göteborgs skärgård... Skönt att se den trotts allt. Resan tog ca 1,5 timme och nu väntade ca 1 timmas bilresa till Rånnaväg och brorsans 40-årsfirande. Solen sken och jag tror att alla var glada att vara hemma i Sverige igen.
Men nu brorsan får du se upp ! Nu lägger vi upp bilder, om än en månad försenat, på dig och ditt överraskningspartaj !!!
Tjolahopp !!!


Anonym
PUBLICERAT: 2009-07-27, 18:12:00 | URL: http://favouritechild.blogg.se/

så himla fin blogg :D



Du skulle möjligtvis inte vela gå in här & rösta mig vidare i en fototävling som jag är med i? Jag skulle verkligen uppskatta det & det skulle betyda tusen. Tryck på länken och du kommer direkt till min bild. Tack på förhand. <3



http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=2837



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: