2009-07-24
 09:56:09

"Gräsling"

Ja, eller vad kan man kallas när Gubben och barna drar på semester utan mej ??? Gräsänka hade det ju kallats om bara Gubben dragit iväg så...
Ja jag är iallafall lämnad kvar här hemma...tur att jag är hundvakt ! Elsa är ju lite sällskap trotts att hon sover mest ! Rackarns hund att sova !!!
Härom dagen,i onsdags, kom "Bebben" över för att bada i vår pool men det var nog lite för kallt för denna lille parvel så vi gick runt i trädgården och plocka jordgubbar, smultron, smaka på körsbär och krusbär. Till slut kom vi till resterna av ett rabarberland...det var ett fåtal rabarber kvar + att det var fullt med ogräs. Började rensa det och "Bebben" lurade runt i trädgården... Det slutade med att han troligen tröttnade på mej, när jag till slut hamnade på altan fixandes med rabarberna...
Dagen och kvällen har vart helt underbar. Solen har visat sig från sin bästa sida och jag tror nog att jag till och med blev lite brun...Fick en fin em/kväll på husets baksida.


El Toro
PUBLICERAT: 2009-07-24, 12:48:00

Dä ä la ba skönt o va själv o köppla av. Den här årstiden behövs ju ej sjösnyffeln fram !!!!!!!!!!!

Ha de.


la mini torra!
PUBLICERAT: 2009-07-24, 22:03:29 | URL: http://sannaaek.blogg.se/

Haha, pappa! Han är för rolig när det gäller att kommentera ;) hoppas du har det bra och kan slappa mellan varven.. Hälsa Elsa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: