2009-07-18
 21:47:42

Helgen rusar fram...



Vaknade till 04.15...ungdomarna klampar fram som en elefanthjord... de ska till Nynäshamn för att ta färjan över till Gotland. Kunde inte somna om utan gick upp och såg till att de kom med fam. Nordin som så snällt ställer upp och skjutsar denna arla morgonstund. Våran lånehund, Elsa, kollade på oss som om vi inte var kloka. Hon gick med på att komma med ut och vinka Hej då ! och uträtta lite behov men sedan bar det av raka vägen in till sovkorgen igen. detta var vid ca. 05.00. Två timmar senare var det dax igen, nu var det min tur att gå upp på riktigt för att ta mig till jobbet. Jag fick "The Evil Eye" av Elsa som inte gillade att jag var uppe igen...
Ante och Amanda har skött om Elsa medan jag jobbat och det hade gått bra. En promenad hade det blivit med uträttande av behov  så...
Badade i vår pool en stund och prata med grannen Lisa. Micke har vart på Öland, av alla ställen,och införskaffat en 7-sitsig bil då familjen utökats med en tre-åring till ! Det hade åskat och regnat regält och det visades på nyheterna också!!!
Gubben, som är i Skara på trav, kammar inte hem storkovan. Hoppas han har det kul iallafall!!!
Sanna & Co. hade kommit över till Gotland och Visby som de skulle. De närvarade vi Chloe´s dop och är nu på Fårö med Micke och Anna. Hon lät trött när jag pratade med henne + att det inte var bästa mobilkontakten.
Regnet börjar rulla in över Sörmland också. Pratade med min väninna, Katri, och det hade regnat i Ulricehamn hela dagen.
Nä nu blir det God Natt, förhoppningsvis, för det är jobbardag i morgon igen...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: