2009-06-07
 11:39:18

Helgen i ett huj!

Sanna har haft ont i halsen så jag ringde TVC på morgonen och vi skulle infinna oss på en kvart!!! Tyvärr, eller vad man ska säga, så visade det på ett VIRUS och inte halsfluss. Slängde ihop ingredienser till en Tacopaj som Sanna sedan fixade åt familjen då jag var tvungen att åka till jobbet 13.00. Den blev jättegod!!!
När jag jobbat färdigt vid 21.00 gick jag över till grannarna, Micke och Lisa, som firade 10-årig bröllopsdag med en grillkväll. Blev inte långvarig då jag skulle upp och jobba på lördagen igen.
Jobbade 8-13 på lördagen. Väl hemma pysslade jag runt lite medans familjen åt lunch, jag hade ju ätit på jobbet, och sedan gjorde vi oss iordning för att åka och fira Elin som tog studenten. Det bjöds på jättegod mat, typ Italienskt, och alla hade det trevligt. Sedan blev det bråttom hem för att kolla på fotboll, Sverige-Danmark, hos Roger och Jill. TYVÄRR förlorade Sverige med 0-1 och stämmningen var i botten. Vi gick hem i regnet...

Vaknade upp till en regning söndag. Åt frukost och skjutsade Amanda till Ebba. Gubben gick och rösta i EU-valet men jag skippade det. Ska jobba 13-21 så nu ska jag bara fixa lite innan jag ska iväg...


F R I D A S F O T O - B L O G G ♥
PUBLICERAT: 2009-06-09, 18:34:55 | URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Fin blogg :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: