2009-06-15
 21:53:14

Regn =

...Annikas semester!!! Ja det är min vanliga tur... Förbered er på 3v spöregn, hagel och drivis!

Nja, ledigheten började kul iallafall...
Efter att ha suttit framför datan hela fredagen var jag ganska tom i bollen. Det var nog därför jag lovade att skjutsa in Gubben och Richard till stan för en pub-runda och Sanna till HBA på fotboll. Ibland är jag för snäll... Hemma väntade Amanda,Ante,Simon och SARA!!! Här skulle man va barnvakt ! Popcorn och godis åkte fram i ett huj och så myste vi oss ner i soffan...ute spöregnade det!!!

På lördagsmorgonen packade jag iväg Amanda på fotboll. Två matcher väntade på Triangelborg ! DE VANN med 1-0 och 4-0!!! Hejja tjejer!!!
Själva förberedde vi oss för bröllop i Ärla kyrka mellan Mats och Angelica. Bara liiite duggregn och det var bra för de åkte häst och vagn !
Efter vigseln var det mat i skolans matsal och senare efterfest hemma hos dem... kan säga så mycket att jag kände av vad jag gjort kvällen före hela söndagen ;)
Det helt oootroooliga var att jag kände igen en tjej, som också var med på bröllopet, men kunde inte riktigt placera henne. Vi gick igenom jobb, arbetsplatser, kompisar, var vi bott mm Till slut, efter många funderingar hit och dit kom vi fram till att vi gått i gymnasiet  I VÄSTERGÖTLAND (Tingsholmsgymnasiet) samtidigt !!!! Snacka om att man fick backa i tiden...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: