2009-06-07
 11:28:14

V.23.

TUR...att man var ledig och kunde njuta av Pingsthelgens sommarvärme för resterande veckodagar har bjudit på regn och blåst !
I måndags hade jag förmånen att få testa på Taktilmassage som en av mina arbetskamrater ifrån Kjula har utbildat sig i.
Höll på att glömma det men han precis!!!... ja.ja, man har ju mycket annat att göra också! Massagen var iallafall skön och det är något jag defenitivt kan tänka mig att göra om. Tack Maria! ;)
Gubben hämtade Sanna hos Tilda i Näshulta. De kom ju hem från en tur till GBG och Västkusten, solbrända och glada.
Själv åkte jag och Ante ner till kyrkogården för att titta på mammas gravsten,som ÄNTLIGEN kommit efter mycket tjat och påringning till Naturstensbolaget. Men vad tror ni möter oss? Jo de har skrivit FEL födelseår på stenen!!!!!!!!!! Vet inte hur fort jag körde hem för att ringa upp företaget. Jag kan ju säga så mycket att jag var inte nådig i luren när jag fick tag i någon att prata med. Ja, det var som brorsan och jag sa, oturen förföljer henne än...mamma satt säkert på ett moln och skratta och sa: Ja det ska då alltid jävlas!!!
På tisdagen hade mina grabbar namnsdag. ROGER! Hade fixat choklad och en lott till dem som de fick vid frukosten.
Sanna och Simon slutade skolan, Amanda lekte med Ebba och hade fotbollsträning på kvällen. De fick sina nya overaller också. Jättefina.
På onsdagen hade jag TES-tid. Jäktigt med många sjukskrivna... Kl: 14.00 hade jag tid hos Optikern. Hade fått bättre syn!!! Kan det bero på att jag äter blåbärspillren från Amway??? Träffade Sanna och Simon på stan. Fixa bla. studentpresenter mm. Hade klasskväll med Amandas klass på kvällen. Hade tur med vädret så vi kunde fika ute och leka lite. Tipspromenaden hade vi satt upp inomhus dock. Det blev en "lagom"kväll och alla verkade nöjda.
Torsdagen var ledig dag så tillsvidare att jag och Sanna var med farmor på återbesök till MSE. Hela eftermiddagen gick åt till det. Hämtade även upp Ante och Simon på stan. På kvällen var vi hos Lisa och det visades en lyckad affärspresentation. Bra jobbat Jill!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: