2009-03-24
 18:11:40

Åhh...



Blev tvungen att ringa nattjejerna  vid 04.30... Har ett rivjärn i min hals... de fick beställa en vikarie för mig idag. Jag blir kvar i sängen...
Smsade med Ingela på jobbet och vi bestämde att jag är hemma onsd + torsd också så jag är frisk till helgen så jag förhoppningsvis kan jobba då. Dagen segar sig fram. Amanda ringde och ville bli hämtad vid skolan pga HAGELSTORM!! Riktigt April-väder idag må jag säga...
Hade förberett maten tills övriga kom hem. Det blev potatis,fiskpinnar och smögensås alt. kall fisksås. Slank ner för strupen... Nu ska gubben, med liiite assistans från mig, tömma garaget på mammas bokhyllor mm och placera ut det någon annan stans. Altanen ligger nog risigt till !!!
Ska ta en alvedon och lite nässpray nu. Återkommer när jag har ork !  



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: