2009-03-26
 17:28:08

Ännu en sjuk dag...

Vaknade till av att jag fick ett sms av min jobbarkompis Ingela. Hon undrade hur det stod till och om jag skulle komma till jobbet i helgen. Man vill ju inte va sjuk trotts att man inte har världens roligaste jobb men jag fick vika ner mig då jag insåg att huvudet bultar, mina bästa kompisar för tillfället är hushållsrullen och halstabletterna och att bröstkorgen känns som att man kört ett stenhårt gympapass...så alltså jag stannar hemma och kurerar mig så gott det går. Det bär emot och kommer att svida vid nästa löneutbetalning...

Hade precis fått fart på min sjuka kropp när skolsystern från Amandas skola ringer... Amanda hade ramlat och slagit i munnen. Resultat : Fläskläpp och sår över vänster tand och en tandläkartid 9.30 i morgon.

Grannen Lisa skjutsade mig och Amanda så vi kunde hämta "lilla Röd" och åka vidare till ett utvecklingssamtal för Andreas Gick bra och lärarna och jag har samma uppfattning om Ante i det stora hela...

En pratsjuk Sanna pockade på uppmärksamhet mitt i maten ,men kvinna som man är klarade man ju av att äta och prata samtidigt !!! ;) Gubben är med sina arbetskamrater på Nya Flaneur och käkar ikväll. Får se hur sent det blir då!

Själv ska jag göra något mycket roligare, jag ska åka med grannen till Kajsa och prata FRAMTID med ett gäng trevliga tjejer ! Vi ska snacka Amway förståss... eller jag får väl hålla tyst och nicka lite då och då och inte glömma halstabletterna !!! Bäst att ta en Alvedon också... Men kul ska det bli !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: