2009-03-13
 15:21:18

Fredagsshopping med Sanna.



Ledig dag idag! Not bad... klev upp ur sängen strax efter 8.00. Duschade och åt en nyttig frukost, kolla mail mm. Satte igång en tvättmaskin och smsade med en jobbarkompis. Sanna hörde av sig, skulle möta upp henne vid Munktell senare idag. Gick ner till skolan för att hämta bilen då övriga i familjen varit slöa på morgonen... Väl nere märker jag att bilnycklarna ligger HEMMA !!! Det var bara att leta reda på gubben ,som fick lämna ifrån sig sina nycklar, och så for jag mot la stada.
Min kompis Katri underhöll mig via mobilen hela vägen in i affären. Hon kan snacka hon !!! Ja det brukar bli många minuter när vi är igång...
Tog och handlade i racerfart. Hämtade upp Sanna vid Munktell och for ut till Tuna Park. Hade verkligen kvalitetstid där och mycke flyt. Helkul shopping, trotts att det inte var nere i Gällstad eller Ullared !!! ha ha ha
Hoppas att Sanna tyckte det samma ;)

Ikväll blir det tacopaj, Let´s dance och mys i soffan... laddar inför en jobbarhelg. 13.00 - 21.00 både lö och sö. Men tyvärr hotade MSE med att skicka hem en dubbelbemanning till helgen !!! Varför blir jag inte förvånad ??? Så att sluta 21.00 rök väl redan idag...


sannaa
PUBLICERAT: 2009-03-13, 16:27:05 | URL: http://sannaaek.blogg.se/

OM Sanna tyckte det var bra? Det är frågan HUR BRA det var :D BÄST MED DIG MAMMSI <3 och jobbet kommer gå bra men absolut dags att söka nytt ! Du, jag & arbetsförmedlingens hemsida ikväll..

JAG ÄLSKAR DIG <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: