2009-03-27
 17:02:13

Freeedag!

Kunde varit skönare! Amanda somnade i vår säng så det har varit varmt och bökigt i sängen och då sover man inte så vidare bra + att hon vaknade 07.00 och vi hade kunnat sova till 08.00. Gick upp och åt frukost och gjorde oss iordning iallafall. Besök hos tandläkaren väntade 09.35. De håller på att göra om hos tandläkaren som vi går hos så vi fick åka till ett annat ställe men träffa våran duktiga tandis ändå. Besöket gick bra och det såg inte så farligt ut med tanden eller runt omkring. Ev. kan tanden bli missfärgad i framtiden men nu har det dokumenterats och vi har även kontaktat försäkringsbolaget.
Tog en snabbsväng på TP för att hon varit så duktig. Blev ett par typ basketkängor, tyvärr ej äkta Converce... Ungarna kan skratta åt när jag berättar att jag mer eller mindra var tvungen att ha sådana skor på gympan för att mina fotleder var instabila... ja så det kan bli, jag blev tvungen och de vill ha!!! OBS! skiljer x antal år på oss dock !!!
När gubben kom från jobbet, som han klara av tack vare skaplig hemkomst igår !!!, så åkte jag för att möta Sanna-Panna på stan och lämna över kvällen outfit till henne. Blev en kort sejour på stan då min förkylning gjorde sig påmind... fick stans hostattack inne på Åhléns... jobbigt ! Fick skynda att köpa en Festis och dämpa det värsta...tar på krafterna dessa attacker...
Drog en snabbis över till TP och Skopunkten. Sanna fick sina hett efterlängtade dojjor och jag hitta ny garderob på KappAhl ! Tyvärr hitta vi ingen liten lurvig sak till födelsedagsbarnet men vi får hålla koll nästa vecka också...
Nu är jag totalslut så ikväll blir det onyttigt - pizza från våran lokala bagare ! Sedan väntar soffhörnet och STORA Magnus. Gissa vem jag kommer att rösta på ?

TP = Tuna Park. /reds. anm. ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: