2009-03-22
 11:18:21

Hoj-X

Hej alla glada! Lite uppdates om helgen så här vid lunchtid en vanlig söndag.
Fredagen började med att jag jobbade 7-13. Halvstressigt. Handlade på hemvägen och mötte då gubben och Amanda. Hemma vid ca.13.40 och packade in maten och packade sedan min väska som jag skulle ha med på Hoj-x. Jag och en jobbarkompis skulle ut och parta med andra hojåkare...pirrigt! Gubben skjutsade in till busstation och knappt påkommna på bussen var vi tvugna att smaka på en färdknäpp. Det blev flera...
Lång väntan i STHLM innan vi fick gå ombord på Silja Galaxy. Minglade runt tills fram mot 00.30 då vi glada snart somnade bland sköna lakan.
Lördagen började med frukost vid 10.30. Kollade in försäljningen både i Taxfreen och på utställningen. Blev en massa godis,snus till gubben och en Hoj-X t-shirt.  Lyssnade på "Moos Brothers" och kareoken i baren. Verkade som om det var bättre drag på båten idag!
Vädret var jättefint hela resan men det blåste rätt bra när jag så snällt var med min kompis ut varje gång hon skulle röka. Sviter av detta kändes i halsen i natt vill jag meddela! Ja jag rökte inte men jag stod troget där i blåsten...
Väl hemma igen vid 20.30 på lördagskvällen blev det godisregn till familjen och sedan kollades det på Robinson. Verkar inte som om jag kommer att bänka mig troget framför detta program i år heller...

Nu har jag och Sanna fixat Amanda som ska på födelsedagskalas i bowlinghallen på em. Blev en riktig kalaspingla!
Gubben och grannen for till garaget för att starta upp hojjarna och fixa. Själv ska jag på produktvisning på em. Ska bli kul att träffas igen. Häng på så kör vi !!! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: