2009-03-07
 16:11:56

Lugn lördag...

Gubben for iväg för att hjälpa en arbetskamrat att flytta, jag låg kvar i sängen!!! Väcktes lite väl osött av en Mandis som kom och tryckte upp en bok i fejset och frågade vad det stod...ordet var "hellprutta" och boken var  "Fy katten, Sune"
Tog en sväng ut till toan och gick sedan tillbaka till sängen som ropade efter mig...

När jag väl kom upp hörde jag att övriga familjen också var på "g" upp. Plockade ur diskmaskinen, vek tvätt,starta tvättmaskin mm innan vi frukosterade. Märkte att jag fått en sträckning i hö.axel... aj ...! Gav på den med en regäl dos linement så det återstår att se hur det blir idag.
Tog och gick ner till kiosken där det var lite happenings med trav mm. Billigt godis fanns det också!!! Tur att det var lördag...
Väl hemma igen började vi fixa iordning Amanda som skulle iväg på "Biokalas" lite senare på em. De skulle få se "Bedtime stories" och sedan äta på McDonalds. Hoppas att det blir roligt...

Gubben var hemma och vände och cyklade sedan upp till Janne för att kolla trav. Jag är seg... fortfarande ont i axeln...

Ska ta och luta mig en stund så att man orkar med Melodifestivalen i kväll ... eller... nja, får se, gillar inte MEDE!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: