2009-03-23
 19:54:40

Sjuk måndag...



Känns som om jag skulle behöva ett gäng med färgglada piller just nu... har ont i halsen och har haft det sedan i lördags kväll. Beror nog på att jag ställde upp och följde med Inger ut på båten när hon skulle röka, och det gjorde hon titt som tätt...så jag frös, rökte passivt, frös lite till och sedan in och sjöng med till Moos Brothers mfl. Det kostar på att ligga på topp!!!
Segade mig upp ur sänghalmen i morse efter en inte allt för skön sömn, hankade mig igenom dagen på jobbet (7-16), MISSAR MIN VATTENGYMPA I KVÄLL!!!!!! SUUUUURT!!!!
MEEN... man får inte bara sitta och deppa ! Har fixat lite med mina Amwaypapper, bra jobbat igår Jill !!!, kollat igenom jobbpapper, fått reda på att barnen fått ett kusinbarn, GRATTIS JOEL OCH JENNY TILL SONEN!!!! Ringer runt lite nu innan inredningsprogram och "Spårlöst" avlöser varandra...
Och bäst av allt...Amanda öpnnade sin M&M´s påse och gav sin mamma färglada godis kulor !!!... bättre än piller... ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: