2009-03-29
 21:41:16

Skön Söndag...

Vaknade av att Amanda pockade på uppmärksamhet, hon blödde näsblod för 4:e (?) gången denna vecka så det var bara att pallra sig upp och fixa med bomull till lilla näsan.
Tog och fixa frukost och slängde mig sedan in i duschen. Hjälpte även Amanda med en duschning och sedan bar det av ner till kyrkogården, för att sätta en lykta på mammas grav, och till garaget för att hämta hem hojjarna från vinterförvaringen. Blev en extra sväng... Jiihaaaa! Kändes som man inte gjort något annat hela vintern, det gick skiiitbra!
Väl hemma igen for gubben ut och övningskörde med våra blivande 18-åringar. Det hade gått bra! Själv började jag att påskpynta lite och laga maten. Efter det skjutsade jag in Sanna och Simon till stan... vad en helg går snabbt !
Var lite Sebbe-vakt då Lisa var på gympan. Fixade iordning räkningarna och kolla igenom andra bra-ha-papper.
Som lite kvällsmys hade vi manikyr och pedikyr på Amanda + att vi målade naglarna.
Nu ska jag ta ett djupt andetag och förbereda mig för arbetet i morgon.

                                                 Lev väl !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: