2009-03-13
 15:05:39

Summering av veckan...

Veckan började med den hett efterlängtade sysselsättningen - VATTENGYMPA - efter ännu en dag på jobbet. Kände mig stark och tog i för kung och fosterland.
Tisdagen erbjöd på alldeles för mycket SNÖ! Jag som fått ett uns av vårkänsla...och till och med cykla till jobbet, inte kul när man skulle hem!!!
Hade en från bemanningen med mig också en dag, Patrik, och det visade sig att han kände till min hemstad Ulricehamn :)...och så hade vi något att prata om förutom jobbet !
Torsdagen gick i städandets tecken, både i jobbet och i våran lokal och sedan typ storstäd hemma. Städen hemma var bara för att jag skulle kunna ta det lite softare på fredagen när jag var ledig.
Det har känts bra i veckan men jag skulle nog behöva gå till min kotknackare... axlarna är i höjd med öronen och huvudknoppen värker...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: