2009-03-31
 13:26:44

The world goes round,round...

Hankade mig igenom en halvseg måndag. Jobbade bara 7-13. Hämta Amanda vid skolan. Handlade lite i den lokala affären. Hem och fixa. Gjorde en tacopaj till middag. Gubben och en arbetskamrat till honom kom hit och åt också för att senare åka tillbaka på personalmöte. Jag var även kontaktperson en stund på kvällen. Gick bra. Kollade in "Färjan" för första gången och sedan såg Amanda och jag på "Spårlöst". Somnade ganska ovaggad...

Idag,tisdag, har Amanda studiedag och är hemma med mig. Jag jobbar kväll, 16-21, så det passar bra att fixa och dona lite här hemma. Tänkte tvättat bilen i stan men det visade sig att det var MÅNGA fler som tänkt så, så det blev bara tankning...
Ska nog ta och sätta upp lite fjädrar i busken utanför idag, om det inte blåser för mycket vill säga...


Annika
PUBLICERAT: 2009-04-01, 00:34:24

Hejsan Annika



Nu hoppas jag verkligen att ni tar ert ansvar och drar ihop hela Ärla gänget och åker till sthlm på söndag för att fira Jill. Inga ursäkter godtas!

Jag tror inte många fattar vad en 21% i Ärla betyder för allas verksamheter. Hoppas att ni göra det och hänger på. Festen har just börjat. Kram Annika i Julita


sannaa
PUBLICERAT: 2009-04-01, 07:42:30 | URL: http://sannaaek.blogg.se/

W O W ! Du ska vi också va, eller vad säger du? :)


sannaa
PUBLICERAT: 2009-04-01, 07:42:46 | URL: http://sannaaek.blogg.se/

.. och Robert? Ja tack.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: