2009-03-16
 22:28:00

Vatten...



Vattengympan var så härlig som jag önskade. Kände mig stark och gav järnet. Fram för flera måndagskvällar!!!
Önskar mig en ny bloggdesign av min söta,duktiga, lilla stora dotter..."blink"... Träffade henne en stund på stan idag också+att jag var en kycklingmamma och skjutsade hem henne och Simon efter skolan, ja, ja, jag skulle ändå åka från stan då...
Väl hemma efter vattengympan så kollades det på inredningsprogram. Simon och Tomas öste på i ett kök. Nja, det blev väl ingen lösning som jag skulle vilja ha i mitt kök precis men... skafferiet och det stora bordet skulle jag vilja ha...
Som det står på en kakelplatta i mitt kök : "Annikas kök är hemmets hjärta"... ja det är ju oftast där vi hänger...

I morgon ska jag göra det jag inte han med i dag... tror jag... :)


sannaa
PUBLICERAT: 2009-03-17, 07:53:34 | URL: http://sannaaek.blogg.se/

Tänkte väl att det var du som kommenterat anonymt och frågat efter ny bloggdesign ;) ska ju hem till Tilda idag men sen kanske du har vart duktig.. Haha =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: