2009-05-20
 08:33:04

Livsnjutare...!...?

Äntligen har man landat efter en minst sagt fartfylld helg. Amanda och Wilmas party förflöt bra och de var nöjda efteråt. Vi lyckades till och med att bränna popcorn i micron !!! Stort TACK! till Sabina, Sanna,Simon och Ante som gjorde festen möjlig och Gubben för att han fixa lokalen !
På kvällen sjönk vi ner i soffan och kolla Melodifestivalen. NORGE gick och tok-vann !!!

Söndagen bjöd på strålande sol och vi var ett tossigt litet gäng som styrde kosan mot STHLM och en föreläsning av Thomas och Christina Engström. Fyra timmar underhållning och matnyttig info om nätverksmarknadsföringsföretaget Amway ! Klart godkänt !!! Väl hemma i Ärla igen gynnades den lokale pizzabagaren och kvällen fick även ett trevligt slut ! Ja grannen Lisa hade väl önskat sig en annan, hon fick åka och jobba hon... MEN SNART KAN ÄVEN DU VÄLJA LISA !!!

Måndag och tisdag bjöd på jobb,jobb,jobb... Tisdagskvällen spenderades inne på Komvux i E-tuna. Jill ,min mentor, hade den äran att få visa affärsverksamheten. Gick strååålande ! Kanske för att det är så "plätt-lätt" bara man lyssnar !!!
Nu sitter jag här i mitt kök och knackar på datan och och försöker att komma till skott med frukost och dagens "måsten".
Det är bra med "måsten" men tänk om man kan välja dem själv ? Typ: Idag MÅSTE jag beställa resan till New York eller idag MÅSTE jag luncha med familjen på den trevliga restaurangen... Låter inte så betungande va?............

                                        FOKUSERA...SÄTT MÅL...ANVÄND DIN MENTOR ! LEV VÄL ! :)


Lisa
PUBLICERAT: 2009-05-20, 10:10:27

Tack, Annika!

Jag längtar till den dagen :)


sannaa
PUBLICERAT: 2009-05-20, 11:36:07 | URL: http://sannaaek.blogg.se/

DU ÄR BÄST MAMMSI ! Skulle inte ens kommit såhär långt utan dig :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: