2009-05-03
 12:26:53

Den gångna veckan...

Har levt i chock efter att ha fått en ny design på bloggen och att den blev så fiiiiiin! Tack Sanna!
Har haft fullt upp i veckan så någon tid till att uppdatera har det inte funnits men här kommer lite axplock om vad som hänt:
Har varit med Ante till Ögon och kollat och så har jag haft sista Vattengympan för terminen. Körde stenhårt!
Trodde att jag hade en ledig dag på tisdagen men det visade sig att vi var inbokade på ett möte inne i stan på em. jag, Ingela och "Rina"...Gick bra. Något som gick ännu bättre var att jag och Jill for till T-hälla och visade affärsverksamheten för ett riktigt "krut-gäng". Det är så roligt när de fattar och är nyfikna. För vad har man att förlora?
Onsdagen startade medatt Amanda kräktes ! Hon fick naturligtvis stanna hemma och Gubben hade sådan tur att han skulle vara på Lövängen med fotbollsspelare så han kunde ha koll på henne.Jag och Ante åkte på provtagning på Barn. Skjutsade Ante till skolan sedan och fortsatte själv till jobbet och larmtestning. Fick sluta tidigare pga. gårdagens möte.Åkte då in för att vara med på utvecklingssamtal för Sanna! Phu! Hon sköter sig bra!!!
På kvällen blev det mc-åkande och Richard var med. Sundbyholm fick sig ett besök och sedan körde vi genom T-hälla och stan hem. Kul !
På Valborgsmässoafton jobbade jag till 13.00. Efter det var det utvecklingssamtal för Amanda. Gick även det bra.
Innan vi gick ner till brasan så var jag kontaktperson en stund och sedan blev det grilla med grannarna. Kul och MYCKET gott!!!
1 Maj bjöd på fint väder och vi var en sväng ner till Richard och Jenny. Efter det så var det dax att tvätta hojarna inför morgondagen. Gubben och Amanda åkte och tankade min och Sanna och Simon kom hit. Även bilarna fick sig en blöta!
Jobbet väntade på kvällen, gick fort och bra...
Lördagen bjöd på strålande solsken och perfekt väder för en mc-kortege! Alla var riktigt laddade. Sanna åkte med mig och Amanda med Gubben. Hoppas på att Sanna sänder över lite bilder som jag kan lägga upp....
Dagen var helt perfekt ! Man bara njöt ! Vi startade från Ärla innan 11.00 för att sluta upp med resterande mc- folk i Vilsta. Slutstationen var Gröndals Motorstadion.Polisen skötte sig bra och dirrigerade undan ev. "trängare".

Nu är vi precis hemkomna efter en träningsmatch på Åsborgen för Amandas lag. Det blev 2-2 mot Triangeln. Tjejerna har MYCKET att lära än tyvärr.. Men kämpade gjorde de!!! Ska strax börja förbereda maten för det är strax dax för Ante och match... Det var den helgen det! :)

Längtar till semester...


sannaa
PUBLICERAT: 2009-05-03, 14:46:18 | URL: http://sannaaek.blogg.se/

Så lite med designen - kul att kunna hjälpa till :)

Haha utv.samtalet var väl inget att oroa sig för ;D

Bilarna skiner ju nu!

Hoppas det var okej att jag åkte bakom dig på MC:n, skitkul! :D

Skön helg men längtar tills nästa redan! :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: