2009-10-14
 20:50:31

Mycket udda personer...

Inte nog med att man jobbar inom vården och stöter på den ena personligheten efter den andra man råkar ut för dem även utanför... kan tyvärr inte med ord beskriva hur påfrestande, jobbigt och uppgivet det varit sedan i fredags då ett mycket märkligt och förtalande mail damp in hos min chef!!! TYVÄRR och pga SEKRETESS kan jag inte återge fallet men så ARG och FRUSTRERAD som jag varit,och fortfarande är, har jag nog aldrig varit förr...Det tar på krafterna kan jag lova! Men personen ifråga har gett sig på fel grupp så vänta och se...grrrr! Annars så rullar det på med vattengympa, fotbollsavslutningar mm.Var och grattade Emma Gyllhamn i söndags då hon hade lite kalas trotts att hon inte fyllde innan på tisdagen.Det var roligt och mätta och glada for vi hem i spöregn. Vi pysslar och fixar då vi väntar främmat till helgen. Ska bli roligt för vi kommer att fira lite födelsedagar då också. Vem sa att hösten va tråkig? Färgerna riktigt sprakar ute och vi har många födelsedagar att fira + att man får tända måååånga ljus.Trivs. Nä nu ska jag gå och natta lillpluttan efter att vi fixat till Alice och Leo så de har fint och nytt i sina burar. På återseende!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: