2009-09-29
 22:32:09

Frostskador...

...på vissa blommknoppar hade det blivit om man inte ställt undan dem! Tur är att jag gjort det.
Jag var ledig idag och skulle få ligga kvar i sängen när övriga familjen skulle gå upp och ta sig till
skolor mm. Det var bara det att Gubben hade troligen glömt att ställa sin klocka så han vaknade med
ett ryck 07.11!!! 40 min för sent!!! + att bilen var helt igenisad pga minusgrader...Lugn morgon...jo
pyttsan!

Vid 10 var jag med Amanda på sin första pianolektion!!! Ja de hade ringt igår och sagt att hon kommit med i pianogruppen men det hade varit enklare med gitarr för det har vi ju en iallafall... Efter det gick jag förbi jobbet och tog en fika och sedan gick jag ett varv på byn i solskenet.
Bakade en kladdkaka som avnjöts när Amanda kom hem och sedan efter middagen var det dags för fotbollsträningar. Var en sväng till Campbells. Kul att höra om barnens framsteg!
Sent om sider ringde jag även broderskapet, Han hade namnsdag! (Mikael)...om än i mellannamn!

Nä nu är det dax att krypa i säng så vi inte försover oss i morgon! ;)


Fia
PUBLICERAT: 2009-09-29, 22:42:42 | URL: http://lillfia.blogspot.com

Tjoho =)) Gud, vad kul att du hittade mig :D Jag saknar ju er också... nu pendlar ja ju till Västerås och jobbar... lite segt, men ett fast jobb är ju som sagt ett fast jobb =)) jag hoppas kunna söka mig nåt annat sen också... Psykiatri är väl inte det jag vill fortsätta med föralltid liksom =))Är det samma på jobbet?? Behöver ni nåt gästspel vet ni vem ni ska ringa ;-) Kramar Sofie


vexy
PUBLICERAT: 2009-09-30, 17:16:54 | URL: http://vexy.blogg.se/

Tack så mycket :)

Stämmer bra att bilden är från brahehus, ett stopp man bara måste ta på väg ner till göteborg (även fastän vägen över örebro egentligen är närmare) :)



Du har en otroligt skicklig fotograf till dotter, du ska vara stolt. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: