2009-09-28
 22:10:55

Måndagsregn...

SPÖÖREGNADE när jag klev upp i morse för att ta mig till jobbet. Det avtog tack och lov!
Dagen bjöd sedan på soligt väder. Avverkade ett personalmöte när man ändå var på jobbet och fixade till lite rester till mat. Tog mig sedan vidare in till VATTENGYMPAN och lagom mosig så hämtade jag upp Sanna som övade på att köra i mörker och backa runt hörn. Vi hade liite problem med höger och vänster idag ;)
Väl påväg mot Ärla igen började det regna...detta regn övergick i en KRAFTIG hagelskur lite senare !
Amanda tyckte inte om när det fullständigt smattrade på rutorna.
Men något som var kul var att jag kunde hålla i vår "kamikazehamster" en riktigt lång stund UTAN att han fick frispel!!! I like...


Ska bli skönt när Sanna slipper denna skylt, fast det klart...då är det ju Antes tur...suck!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: