2010-04-13
 18:46:40

Lite uppdateringar bara..

Dagarna, helgerna och veckorna rusar fram likt vårfloden i lilla bäcken. Man njuter av det men det går för fort ibland så det plaskar. Snön är nääästan helt borta från tomten.. ska hjälpa den lite på traven tänkte jag.
Har tagit första rundan på hojen och det känndes heeeelt OK!
Det är mycke på gång nu framöver och jag känner att jag inte har kollen på allt vilket kan irritera mig en smula...
Solen skiner och glassbilens dåliga truddelut ljuder ute på gatan ... jag tror bannemej vi går mot vår !



Missa inte årets koutsläpp. Gå in på www.arla.se/arlabonden för att kolla dag och tid hos DIN bonde ! :)


Sanna
PUBLICERAT: 2010-04-13, 19:58:22 | URL: http://sannaaek.blogg.se/

Vååår :) vi får ta en ny solbild som du kan ha i designen då?


Sanna
PUBLICERAT: 2010-04-14, 23:25:48 | URL: http://sannaaek.blogg.se/

Tack & tack mammi! Det är så man ska känna :D

Du är bäst <3

stor kram. love u!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: