2010-02-22
 22:45:49

Ge upp!!!

När jag tittade på termometern i morse så visade den -28,5 grad!!! Trodde inte på det så jag kollade på nästa som visade -26 grader!!! men va... inte undra på att jag tyckte det va lite kyligt i sovrummet! Nu får väl ändå vintern ge sig...
Deppade ihop helt pga kylan men piggade upp mig när jag fick den äran att testa nya bilen på jobbet, en Ford S-max...skulle lätt ha en sådan! Deppade ihop igen då vi hade p-möte, eller APT som nya chefen envisas med att kalla det...MERA MÅSTEN, MÅSTEN och SKA...rutiner hit och rutiner dit..men ge upp!!! Vi är väl där för vårdtagarnas skull eller? Uppiggning nr.2 VATTENGYMPA!!! Vi var 6st tappra icke OS-idioter som plaska runt och mådde mycket bättre efter detta.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: