2010-02-17
 20:16:42

Ledig onsdag..

Fick sovmorgon till 09.00, Duschade och fikade/åtfrukost med grannen Lisa och Gubben. Efter det tog jag tag i stryktvätten och tvättade en maskin tvätt. Hittade även pappren jag sökte efter igår! :)
Dras med stresshuvudvärk, inte kul/bra.
Gubben var in till Tvc med sitt onda knä och blev skickad på röntgen. Jag och Amanda var till tandläkaren medans han röntgades. Gubben var även en snabbsväng upp till farmor. När alla saker var färdiguträttade for vi hemåt och fixade mat. Ante kom hem strax efter oss. Trodde på en lugn kväll men Amanda ville baka kladdkaka så..ja nu ska vi mumsa den.


vexy
PUBLICERAT: 2010-02-18, 11:04:05 | URL: http://vexy.blogg.se/

usch, här har det inte börjat snöa ännu. hoppas vi slipper. men hörde av flera kunder igår att det ska komma in ett riktigt snöoväder. ogilla!


sannaa
PUBLICERAT: 2010-02-18, 11:20:01 | URL: http://sannaaek.blogg.se/

jag vill ha kladdkaka! :D


vexy
PUBLICERAT: 2010-02-21, 10:32:25 | URL: http://vexy.blogg.se/

haha gud jag blir alltid så småavundsjuk då jag läser din och sannas blogg/fb-uppdateringar. Värsta mysfamiljen.

När jag blir "stor" ska jag ha en sådan gemenskap med min familj som ni har - jag ska ha roligt tillsammans med mina grannar och inte vara rädd för att visa att jag bryr mig om mina nära och kära.



min familj är typ - ju mindre känslor man visar, desto bättre, ju mindre man vet, desto bättre. grannar - ska man hälsa på dom? Usch usch usch.



Ni är toppen? <3

Har ju, utan någons tillåtelse, adopterat sanna till min lillasyster. Den jag själv aldrig fick :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: