2010-01-20
 15:19:26

Finns alltid något att göra...

Var ledig ifrån mitt jobb igår men det betyder inte att jag inte hade något att göra, tvärtom, det är då allt ska göras... Tvätta, strök, var till svärmor och bytte gardiner med Sanna och hämtade sedan mandis från skolan. Vi han äta innan vi styrde in mot stan. Lämnade av Sanna i lägenheten och for vidare mot Parken Zoo där Amanda skulle få spruta nr.2 i svininfluensavaccineringen. Gick bra men hon har lite ont i armen idag. Efter att vi ätit lite kvällsmat skjutsade Gubben ner Amanda på fotbollsträningen. Jag hämtade sedan och vi hade en tvmyskväll som innehöll "Mästarnas mästare" och "Såld på hus" för det var om hus här i Eskilstuna. Det lilla bruna torpet finns inte så långt från oss...

Idag blev det lite sovmorgon igen. Irriterar mig över lastbilen som skulle sanda på gatan igår kväll. Resultatet blev en sönderkörd väg som det knappt går att ta sig fram på. Gruskorn...hittade inga!
Gubben och jag passade på att åka och handla så det är gjort inför helgen. Skönt! Ska ta mig en kopp kaffe nu och börja att tänka på att dra mig mot jobbet. Har kvällspasset idag.

Men först lite bilder...



Ja jag har inmundigat den första semlan...



Välkomna denna kväll ! Finns några biljetter kvar så...först till kvarn !



Till slut en jättekram till alla !


sannaa
PUBLICERAT: 2010-01-20, 18:21:06 | URL: http://sannaaek.blogg.se/

"Sovmorgon", klår den min på 12.30? Fan, satte rekord för mig själv.. Men är faktiskt fortfarande sjuuuuk =(



Gud, vad roligt med minglet! Pratade med en frisör idag som var taggad, och så är det ju medieelever som ska filma och allt. Roligt! Skojskoj!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: