2010-01-29
 11:50:24

Torsdagsmys med Sanna!

Vaknade ALLDELES för sent...Sanna hade typ smsat och sökt min kontakt på FB flera gånger men inte vågat ringa på hemtelefonen (ja vi har faktiskt fast telefoni än...) för OM jag sov ! Väl uppe slängde jag mig in i duschen, kastade i mig lite frukost och skottade garageuppfarten för att få ut bilen. J...a snöande! Missade att få med mig näsdukar,nässpray,halstabletter och en flaska vatten. Märkte i slutet av dagen att de verkligen hade behövts.

Men iväg till Västerås kom vi! Besökte IKEA där vi bla. träffade en gamal lärare till Sanna,shoppade bra-ha-saker och åt lunch. Hamnade sedan på Erikslund där vi strosa runt på Jysk och Nisses. Sanna är nämligen på G med att fixa i lägenheten. De "blev med soffa" häromdagen och sedan satt hon och Simon och tokglodde på inredningssidor på nätet...att det bara behövdes en soffa för att få upp ögonen på dem!!! Nu är det ju inte deras lägenhet än men att förbereda och inhandla lite skadar ju inte. Och tilläggas kan ju att Sanna inte slösade pengar precis utan det var verkligen bra saker till en billig peng...inte lik sin mor! ;)



Sådanahär påslakan hade nog Simon gillat men det blev ett par andra...billigare!

Väl hemma igen gynnade familjen den lokala pizzerian och kollade på Antikrundan och CSI.
Tempen ute visade -10C så det eldades i kaminen...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: