2010-03-03
 17:25:43

Blogg i all ära men...

.. Tacka vet jag Facebook ! Ja jag måste väl villigt erkänna att jag inte valde FB själv för jag tyckte inte att "det var min grej" och så skulle jag ju inte hinna med att skriva något eller till någon men..tack vare min dotter Sanna fick jag en sida på FB i födelsedagspresent!!! Och GUUUD va kul det blev. Har återfått många gamla kontakter som glidit bort pga att jag flyttade 35 mil "hemmifrån" och haft fullt upp med barn, jobb och mitt liv. Nu är barnen stora och även Gubben är självgående så nu hinner jag med annat, som typ att leta reda på gamla bekanta på FB.
Resultatet blev att det bokades in en fika nere i Ulricehamn med helt underbara Marie som jag inte träffat på hela 23 år !!! Wow..men det märkte inte för vi avhandlade nästa alla de åren på två timmar!!! Att träffas såhär igen var som "att gå på dejt " om jag ska använda Maries ord och ... javisst "pirrade" det lite innan ! Man var ju lite spänd på om man skulle känna igen varandra efter alla år men det var INGA problem. Vi var inte en dag äldre än sist.. ;). Så ... ni som tvekar ang. FB, ge det en chans !.. för denna fikastund var det bästa, eller iallafall kom det på delad första plats med mötet med Alina-gumman, som hände på sportlovet. Ja jag vet Jansson, DET ÄR kul och träffa dig också men det går ju inte 23 år emellan och du är inte "ny" !! ;)
Så.. STORT TACK! till Gunnar´s café i Ulricehamn som stod ut med oss fnissiga "tanter" och för gott fika. (konstigt att vi han med att fika pga allt babbel ?) Och kul Britt-Marie att du jobbade när vi dundrade in! = Ännu en FB-vän från förr !!! Och ja, vi bestämde oss för att träffas igen och nu ska det INTE ta 23 år till för då kommer vi med rollatorer och så hör vi säkert dåligt.. ;)
HEJJA FACEBOOK!!!


Sanna
PUBLICERAT: 2010-03-03, 17:38:11 | URL: http://sannaaek.blogg.se/

Haha mamma, din "framtidsmotståndare" ;)

söt!


Sanna
PUBLICERAT: 2010-03-04, 15:50:20 | URL: http://sannaaek.blogg.se/

Svar; Haha ja, faster var ju såå rolig :)


Sanna
PUBLICERAT: 2010-03-06, 11:51:03 | URL: http://sannaaek.blogg.se/

Tack världens bästa Mammi :)<3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: