2010-03-28
 23:40:58

Dagens Aftonbladet...



En man i 50-60års ålder från Helsingborgstrakten satsade 70 kr och vann Sveriges största spelvinst hitintills, nämligen 215 Miljoner !!! Svenska Spel har ännu inte fått tag på den lycklige...
Nemas problemas- Jag kan ta dem !!!



Tv4 stod för helgens flopp med stort F ! I körslaget fick Gry läsa upp det laget som åkte ur och det visade sig att hon fått fel uppgifter så hon meddelar att Rongedalsbröderna skulle ha åkt ur men blir tvungen att försöka ändra på det då hon får meddelande om att det är Lag Gyllenhammar som åkt i stället.. Kan lova att det blev MYCKET konstigt och innan missen egentligen var ett faktum skrek alla SKANDAL!!!



Det åskade och blixtrade tydligen under lö-sö natten... och jag som trodde att det var Gubben som snarka som vanligt!!! ;)


Maria firar 110 år och är äldst i Sverige!
HURRA! HURRA! HURRA!

(Jag känner en som blir 103 till sommaren...)



Denna bild var visserligen inte med i Aftonbladet men den kunde gott och väl fått vara det då både familjen är fin och fotografen ett proffs !!!
Det är min bror med familj på lilla Alinas dop i Grönahögs kyrka den 21/3-2010

Men något som gick att läsa i Aftonbladets pappersupplaga i går var att det fortfarande finns ca 30 cm snö i trädgårdarna i KÖTTKULLA!!! Höll på att sätta em.kaffet i fel strupe när jag fick upp sidan... Det var Morgan Bodin med familj som reportern träffat på.( Han är mitt kusinbarn!!!) Och tänka sig att någon kört så galet att han hamnat i lilla Köttkulla!!! Bra jobbat...



...Och så har det blivit sommartid igen och vi fick ställa FRAM klockan en timma ( utemöblerna får vänta ett tag...)
Trotts att jag skulle upp och jobba lyckades jag vakna precis innan klockan skulle ringa...


Sanna
PUBLICERAT: 2010-03-29, 19:00:41 | URL: http://sannaaek.blogg.se/

Härlig update :)

Fina familjen Ek på bild också!


Sanna
PUBLICERAT: 2010-03-30, 10:45:48 | URL: http://sannaaek.blogg.se/

Tack för kommentarerna mami :) du är bäst <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: